Bauer András, Berács József

Marketing


Divizionális szervezetek, termékmenedzserek

A funkcionális szervezetek nagyfokú centralizációját ellensúlyozandó jöttek létre a divizionális szervezeti formák a múlt század 20-as, 30-as éveiben az USA-ban. Ezek a piaci környezethez való hatékonyabb alkalmazkodást tették lehetővé, bármilyen – régió, termék vagy piac – kritérium alapján is valósultak meg. Leggyakrabban a termékelvű divízióval találkozhatunk. Az egyes divizionális szervezetek között eltérések figyelhetők meg aszerint, hogy:

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave