Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment


Automatikus adatazonosítás az értékesítési csatornában – Vonalkód Rendszerház Kft.

A Vonalkód Rendszerház Kft. közel 20 éves múltra tekint vissza a magyarországi automatikus azonosítási piacon, így a szakterület hazai fejlődésének egyik meghatározó szereplője. A cég magyar szakemberek, magánszemélyek tulajdonában lévő középvállalkozás, amelynek fő tevékenysége elsősorban az automatikus azonosításon alapuló megoldásokhoz (logisztikai folyamatok optimalizálása, gyártáskövetés, a tárgyi eszközleltározás, egyedi rendszerek fejlesztése, eszköz- és kellékanyag-kereskedelem, bérnyomtatás, szerviztevékenység vagy különféle kereskedelemtechnikai megoldások) kapcsolódik. A vállalat az automatikus azonosítás területén meghatározó vonalkódról kapta a nevét, emellett azonban a hangazonosítás és ujjlenyomat-azonosítás terén is eredményeket ért el. A Vonalkód Rendszerház Kft. úttörő szerepet vállal a rádiófrekvenciás azonosítás (RFID) hazai elterjesztésében is. A vállalat a Datalogic (vonalkód-leolvasók) és Intermec (adatgyűjtő terminálok, PDA-, illetve RFID-technológia) cégek magyarországi disztribútora.

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 016 8

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave