Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment


A szerzőről

Agárdi Irma a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékének adjunktusa. 1966-ban elkezdődött oktatói és kutatói pályafutása során számos hazai és nemzetközi kutatási projektben vett részt. Szakmai tapasztalatai a kereskedelem, értékesítésösztönzés, marketingkutatás, valamint az ügyfélkapcsolat-kezelés területére terjednek ki. Több mint negyven publikáció szerzője, illetve három szakkönyv társfordítója, négy könyv szakmai lektora. PhD-fokozatát 2005-ben szerezte meg, disszertációját a Szervezési és Vezetési Tudományos Társaság Harsányi István-díjjal tüntette ki. Kiemelt kutatási területe a kiskereskedelem szerkezeti változásainak, az értékesítési csatornában létrejött együttműködések hatásainak elemzése. 1997-ben egy évet töltött kutatói ösztöndíjjal a Passaui Egyetem Marketing Tanszékén, illetve 2003-ban egy hónapot a párizsi Kereskedelmi Főiskola (H.E.C.) Marketing Intézetében. Vendégelőadóként oktatott a Bécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen, illetve a kolozsvári Babes-Bolyai Tudományegyetemen. A Corvinus Egyetemen a kereskedelem-gazdaságtan, a kiskereskedelmi menedzsment, illetve az ügyfélkapcsolat-kezelés kurzusok tárgyfelelőse. Üzleti tanácsadás és piackutatás területén dolgozott többek között a Malévnak, a T-Mobile-nak, a Magyar Postának, valamint a Gazdasági Minisztériumnak. Tagja az Európai Marketing Akadémiának, az MTA Marketingtudományi Bizottságának és a Marketing Oktatók Szövetségének.

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 016 8

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave