Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment


Fogalomjegyzék

Kereskedelmi funkció
Termékkategória
Klasszikus nagykereskedő
Cikkelem
Általános nagykereskedő
Választékmélység
Árucsoportokra szakosodott nagykereskedő
Szupermarket
Termékvonalra szakosodott nagykereskedő
Hipermarket
Polcfeltöltő nagykereskedő
Hagyományos kisbolt
Cash & Carry nagykereskedő
Kényelmi üzletek
Áruszállító nagykereskedő
Drogéria
Csomagküldő nagykereskedő
Raktáráruház
Termelő ügynök
Általános áruház
Értékesítési ügynök
Szaküzlet
Bizományos nagykereskedő
Szakáruház
Aukciós vállalatok
Akciókra szakosodott kiskereskedelmi üzletek
Bróker
Csomagküldő szolgálat
Termelők értékesítési szervezete
Direkt mail értékesítés
Értékesítési kirendeltség
Elektronikus (online) kiskereskedő
Speciális nagykereskedő
Direkt értékesítés
Választékszélesség
Teleshop
Kiskereskedelmi harmonika elmélete
Kiskereskedelmi automata
Választékracionalizálás
Kiskereskedelmi kerék elmélete
Választék újrapozicionálása
Rutinfelpozicionálás
Választéknövekedési stratégia
Újszerű felpozicionálás
Választékdiverzifikáció
Innovatív felpozicionálás
Lefölözés
Dialektikus megközelítés
Scrambling
Evolúciós elmélet
 
Többcsatornás kiskereskedelem

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 016 8

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave