Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A szolgáltatások formái, csoportjai, sajátosságai

A szolgáltatások az egyik olyan gazdasági kategóriát képezik, amelyet még szakmai körökben is gyakran pontatlanul, tévesen vagy zavaróan használnak. Egyik tipikus megjelenése ennek − amivel valószínűleg már többen találkoztak −, amikor a kereskedelem és a szolgáltatások „párosítást”, felsorolást használják. Ebben a fejezetben ezért bemutatjuk a szolgáltatások pontos fogalmi meghatározását, tipizálását, fontosabb csoportosításait. Átfogó képet adunk továbbá a szolgáltatások azon sajátosságairól és fejlődési folyamatairól, amelyek a jelenlegi gazdasági szerepük kialakulását eredményezték. A szolgáltatások nemzetgazdasági elhelyezése mellett még egy másik − ugyancsak sokféleképpen használt − fogalommal is foglalkozunk, az infrastruktúra kategóriájával, s annak a szolgáltatásokkal való viszonyával.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave