Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


Marketingszemléletű szolgáltatásosztályozás

A szolgáltatások csoportosítása, osztályozása, kezelése szempontjából a fejlett országokban is viszonylag új keletű a marketingszemlélet érvényesítése. Ez összefügg azzal az általános jellemzővel, hogy ezen országokban is a szolgáltatásmarketing jóval később jelent meg a termékmarketingnél, s részben ebből, részben más problémákból adódóan annál jelenleg is lényegesen fejletlenebb. A marketingszemléletű osztályozás a marketing ismérvei alapján [Lejeune (1989)] a szolgáltatások következő négy csoportját különbözteti meg:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave