Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


Az angol fogyasztóvédelmi rendszer

Nagy-Britanniában a fogyasztói érdekvédelem területén az egyes szakmák, a vállalkozók által kialakított és elfogadott önszabályozást tekintik az eredményesebb útnak. A szakmák által kibocsátott ún. „code”-okkal kapcsolatban ugyanakkor tény egyrészt az, hogy ezek alapja, forrása az 1973-ban elfogadott Fair Trading Act, másrészt pedig az, hogy a legtöbb „code”-ot az Office of Fair Trading-gel konzultálva dolgozzák ki. Az angolok értékelése szerint a szakmák által kialakított „code of practice” fő előnyei a következők:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave