Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


Fogyasztóvédelmi programok

Az első fogyasztóvédelmi programot az EGK Tanácsa 1975 áprilisában fogadta el. Ebben a programban az öt fogyasztói alapjog deklarálása mellett a közösségi szintű fogyasztói politika kereteit és prioritásait határozták meg. A program ötéves időtartama alatt a termékek (elsősorban az élelmiszerek) biztonsági előírásaival, az árfeltüntetéssel, a szabványokkal és a fogyasztók gazdasági érdekeinek védelmével kapcsolatban kerültek kiadásra irányelvek. Ezeken túl egy nagyszabású harmonizációs program kidolgozása is megkezdődött. Ez a harmonizációs előkészítő munka az agresszív szerződéskötési módszerek elleni védelemtől a félrevezető, megtévesztő reklámok és hirdetések elleni védelmen át a tisztességtelen vagy egyenlőtlen szerződések kérdéseivel való foglalkozásig terjedt.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave