Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A Zöld Könyv

Az Európai Unió Bizottsága 2001 októberében kiadta az ún. fogyasztóvédelmi Zöld Könyvet. A „Zöld Könyv” típusú kiadványok Európai Uniós rendszerének megfelelően a fő cél egy széleskörű társadalmi és szakmai vita a fogyasztóvédelem fejlesztési lehetőségeiről, feladatairól. A Bizottság a fogyasztóvédelem egységes belső piachoz történő igazítása érdekében egy átfogó fogyasztóvédelmi irányelv kiadását tűzte ki célul. Emellett a tervezett lépések között szerepelt a tagországok versenyszabályozásában a közvetlenebbül fogyasztói érdekeket érintő szabályozás harmonizációja, valamint az elektronikus kereskedelem új kihívásaira a szükséges válaszok megtalálása. A közösségi szabályozás korszerűsítési folyamatában a korábbiaktól eltérően a fogyasztóvédelem területén rendeleti jogalkotás bevezetése is szerepelt a Zöld Könyv célkitűzéseiben. Kiemeljük, hogy a Bizottság felvetette az egységes központi uniós fogyasztóvédelmi szervezet felállításának lehetőségét és szükségességét is. A Bizottság a 2007 februárjában kiadott Zöld Könyv fő célkitűzéseként a fogyasztók és az üzleti körök belső piacba vetett bizalmának erősítését jelölte meg. A felülvizsgálat elsődlegesen az alábbi kérdésköröket érintette:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave