Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


Kommunikáció, értékesítésösztönzés

A szolgáltatás marketingmix negyedik P-jét a promóció (promotion) alkotja. Ennél az elemnél az alkalmazható eszközök csoportja, köre, a megoldandó feladatok, problémák alapvetően megegyeznek a fizikai termékek marketingmixével kapcsolatban valószínűleg ismert jellemzőkkel. Az eltérések − amelyek jelentősek is lehetnek − a szolgáltatások sajátosságaiból következően elsősorban a belső arányokban, a különböző eszközök szerepében, súlyában jelentkeznek.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave