Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


Marketingeszközökkel kapcsolatos tanácsadás

A harmadik terület, a marketingeszközöké a leginkább specializálódott. Ide sorolhatók mindazok a marketing-tanácsadási tevékenységek, amelyek valamely marketingeszköz jellemzőivel, alkalmazásával, igénybevételének célszerűségével (pl. reklámeszközök esetében) vagy felhasználásával (pl. DM akció lebonyolítása) kapcsolatban nyújtanak valamilyen szolgáltatást a vállalkozásoknak. A marketingtanácsadó-szolgáltatók közötti választás szempontjából végül az javasolható, hogy a megrendelők elsősorban a velük azonos kategóriába tartozó céget, a kis- és középvállalkozások kisebb tanácsadócégeket vagy egyéni tanácsadókat vegyenek igénybe.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave