Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


Public Relations

Ahhoz, hogy egy vállalkozás, egy cég hosszú távon sikeresen, a lehető legnagyobb eredménnyel működjön, nyilvánvalóan a leglényegesebb alapvető feltétel a termékei és/vagy a szolgáltatásai magas minőségi színvonala, a vállalat racionális, hatékony gazdálkodása és állandó megújulási készsége. A modern világban, a fejlett piacgazdasági viszonyok között azonban ezek a tényezők önmagukban nem elegendőek egyrészt azért, mert ezekkel az adottságokkal számos versenytárs is rendelkezhet, másrészt pedig azért, mert különböző „rásegítő” tevékenységek nélkül a környezet, s ezen belül a fogyasztók ezzel teljeskörűen nem lehetnek tisztában, s reakcióik nem alakulhatnak a vállalkozás szempontjából a legoptimálisabban. A cégeknek, vállalkozásoknak maguknak is „meg kell szólalniuk”, és információkat, üzeneteket kell küldeniük a környezet felé ahhoz, hogy róluk a kívánt kedvező kép alakuljon ki. Nem hagyatkozhatnak arra, hogy kiváló termékeik, szolgáltatásaik önmagukért beszélnek.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave