Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A PR típusai

A primer PR tevékenységnek, feladatnak a vállalkozás, szervezet vagy intézmény és környezete, külső és belső közvéleménye közötti kommunikációs kapcsolatok tervezését, szervezését és végzését tekintjük. Ide tartoznak a vállalati, szervezeti image kialakítását, ápolását szolgáló akciók, tevékenységek, valamint mindazon feladatok elvégzése, amelyek biztosítják, elősegítik, hogy az egység céljait az érintett közvélemény-csoportokkal el tudja fogadtatni, továbbá tevékenységéhez optimális körülményeket jelentő működési környezetet, légkört tudjon kialakítani. Ezekkel szemben szekunder PR feladatnak tartjuk mindazokat a „tűzoltó” jellegű tevékenységeket, eseti PR-akciókat, amikor más területeken keletkezett problémák, rendkívüli események kapcsán kell az alapkérdés máshol történő megoldása mellett a PR eszközeit alkalmazni, igénybe venni a környezettel megromlott vagy elbizonytalanodott viszony helyreállítása, javítása érdekében.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave