Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A PR módszerei

Az első két kérdés megválaszolása után, azokkal összefüggésben lehet keresni a „HOGYAN”-ra a megoldást. A PR-nek rendkívül sokféle és sokszínű eszköz, lehetőség áll a rendelkezésére, amelyekkel feladatait megoldhatja, célkitűzéseit elérheti. Ezek közül kell kiválasztani azt az eszköz- és módszerkombinációt, amellyel a kiválasztott célcsoportokhoz a meghatározott üzenetet a legjobb hatás elérésének a reményében tudja eljuttatni. Ezek között az eszközök, módszerek között a különböző kiadványok, sajtóközlemények, -cikkek éppúgy rendelkezésre állnak, mint az egyirányú és az interaktív kommunikáció lehetőségei, vagy a szponzorálás, támogatás különböző formái.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave