Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A fogyasztási szolgáltatások „aranykora”

Az 1945-1990-ig terjedő időszakban sajátos fejlődési szigetet alkottak a fogyasztási szolgáltatások a magyar gazdaságban. Ezzel a „fejlődéstörténeti résszel” azért indokolt röviden foglalkozni, mert egyrészt ebben koncentráltan megjelenik az állam szolgáltatásokkal kapcsolatos általános szociálpolitikai megközelítése, másrészt ez a terület több szempontból is eltér a szolgáltatások, sőt a gazdaság egészét meghatározó jellemzőktől. A fogyasztási szolgáltatások 29 csoportjába a lakosság vagy a közületek végső fogyasztására nyújtott, „idegen” megrendelő részére végzett szolgáltatások tartoztak. A szabályozás és fejlesztés szempontjából az alábbi két csoport kezelése eltérő volt:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave