Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A szolgáltatások fejlődésének általános okai

A törvényszerű fejlődési tendenciák tényezőinek feltárására, a szolgáltatások meghatározóvá válásának, illetve a tercier szektor túlsúlyba kerülése okainak vizsgálatára számos kutatás, elemzés irányult a fejlett országokban. A különböző vizsgálatok eredményeinek eredőjeként a szolgáltatások növekedése általános okaként három tényezőcsoport határozható meg, amelyek széleskörűen elfogadottnak tekinthetők. Eszerint a tercier szektor térhódítása az alábbiak következménye:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave