Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A szolgáltatások magyarországi fejlödése, fejlesztési szakaszok

A magyar történelemből és gazdaságtörténetből ismert sajátosságok következtében nemzetgazdaságunk primer szektor dominanciájú volt hosszú ideig. A XIX. század első feléig a szolgáltatásokat a feudalizmus jellemzői, az elmaradottság határozták meg, ami az iparosítás késése mellett gátolta a tercier szektor kibontakozását, s a részben ezt is lehetővé tevő szűkebb értelemben vett infrastruktúra kiépítését. Az ezt követő másfél évszázadot vizsgálva, Magyarországon a szolgáltatások fejlődésében a következő négy szakaszt különböztethetjük meg:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave