Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A piac szűkebb és tágabb megközelítései

A társadalmi-gazdasági jelenségek egyik sajátos területe, a piac, sokféleképpen definiálható. A mikroökonómia a kereslet, a kínálat és az ár kategóriáival írja le a piacot, a vállalat-gazdaságtan a piacok működését elemezve további szempontokat (mint a vállalati magatartás) von be a vizsgálatba, a marketing szempontjából pedig a vállalat számára a piac folyamatosan változó értékesítési lehetőségeket jelent (az eladók és a vevők cserekapcsolatainak, a tranzakcióinak összessége). Elemzésünk szempontjából kiindulásként legcélszerűbb a 3.1. sz. ábrán szemléltetett hármas piacértelmezést választani, amely szerint:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave