Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A szolgáltatási piactipizálás sajátosságai, a szolgáltatások kvázi-piaca

A piac eddigiekben ismertetett elemzése, kategorizálásai, a vizsgálati módszerek természetesen értelemszerűen alkalmazhatók a szolgáltatási piacok többségénél is. Ezek azonban a szolgáltatások sajátosságai miatt önmagukban általában nem elegendők ahhoz, hogy kellő pontossággal és átfogóan mutassák be, jellemezzék a szolgáltatási piacok egészét. Az előző fejezetben tárgyalt piacelemzési módszerek ugyanis olyan esetekben használhatók, ha a vizsgálat tárgya az érintett piac kínálati oldala, egy-egy termék vagy szolgáltatási tevékenység. Nem alkalmasak ugyanakkor arra, hogy a fogyasztó, a lakosság helyzetét jellemezzék szélesebb megközelítésben. Ahhoz, hogy ne csak egy-egy szolgáltatásra, hanem az általánosabb szolgáltatási ellátásra vonatkozóan alkothassunk képet, a piactipizáláshoz egyéb jellemzőket is figyelembe kell venni.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave