Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A gazdasági verseny paradoxona

A gazdaság alapvető feladata, végső célja az emberi szükségletek kielégítésének biztosítása. A szükségletek kielégítése a társadalom tagjai közötti egyre fejlettebb formában megvalósuló tevékenységcserék eredményeként történik. A verseny, amely ezen tevékenységek, illetve az általuk létrehozott termékek és szolgáltatások cseréjében ölt testet, bizonyos mértékig fejlett állapotokat feltételez. Ahhoz, hogy „valamit” cserével megszerezzünk, egy „másik valamit”, egy saját, lehetőleg keresett szolgáltatást kell kínálni úgy, hogy a remélt partner a lehető legtöbbet adja érte. Ez a szolgáltatási kényszer a kínálói oldalon az embereket vállalkozóvá kényszeríti.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave