Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Bell captain, bell boy, kocsi rendező, doorman

Ma elsősorban 5*-os hotelekben találkozhatunk ezekkel a szolgáltatásokkal, melyeknek magyar megfelelője sem mindig létezik. A „bell captain” a szállodai „londinerek” vezetője, aki gondoskodik arról, hogy a hotel nagyságának megfelelően rendelkezésre álljanak a „bell boyok”, akik a vendég csomagjait mozgatják érkezéskor, elutazáskor, s emellett a porta utasításai szerint különféle megbízásokat is teljesítenek a vendégek részére. A „doorman”, azaz ajtónálló fogadja, köszönti az érkező vendégeket, segít kirámolni a csomagokat a taxikból, autókból. A kocsi rendező pedig a vendég autóját viszi a parkolóba, garázsba, vagy hozza onnan, ha azt a vendég kéri.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave