Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Guest relation szolgáltatás (vendégkapcsolati szolgáltatás)

Ezt a szolgáltatást is elsősorban nagyobb és magasabb kategóriájú, főleg 5*-os hotelekben nyújtják a vendégeknek. A szállodai előcsarnokban a recepciós pult közelében felállított „elegáns” asztalnál kaphatnak a vendégek információt. Elsődlegesen a szálloda VIP vendégei, törzsvendégei, fontos üzletfelei, esetleg híres személyiségek – művészek, politikusok, sportolók stb. – részesülnek megkülönböztetett szolgáltatásokban: az igazgató nevében üdvözlő levelet kapnak, szobájukba apró figyelmességeket, ajándékokat készítenek be.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave