Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


A humánmenedzsment szerepe, feladatai, alapelvei a szolgáltatásban

Az előzőekben már rámutattunk arra, hogy az emberierőforrás-menedzsment stratégiai jelentőségűvé vált. A nagy turisztikai vállalkozások (sajnos a kis és közepes cégek kevésbé) felismerték, hogy céljaiknak, üzletpolitikájuknak, stratégiájuknak megvalósítása csak akkor lehet sikeres, ha munkatársaikat elkötelezetté képesek tenni és megfelelően ösztönzik, továbbá ha szakmai ismereteiket, képességeiket, tehetségüket egyéni, csoportos és vállalati szinten hatékonyan menedzselik.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave