Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Személyzetfejlesztés

Hutiray és Ralston (1998) szerint a személyzetfejlesztés folyamatos tevékenységsorozatot jelent, amely magában foglalja a szervezett és célorientált oktatást, a munkaerő szakmai tudásának továbbfejlesztését, a hatékonyabb munkavégzés lehetővé tételét, a munkához való viszony javítását, valamint a magatartás és a személyiség fejlesztését. Az a szálloda, vagy vendéglátó egység, amely fejlődni/fejleszteni akar, hogy versenyképessé váljon, elsősorban embereit, munkatársait kell fejlesztenie, képeznie. A képzés lehetővé teszi a tanulást, a követelményeknek, a feladatoknak, az igényeknek való jobb megfelelést, mert a tudás és a szakismeret fejlesztésével lehetővé válik a magasabb színvonalú kompetenciák megszerzése, továbbá a fluktuáció csökkentése.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave