Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


A belső kommunikáció, belső marketing

A munkatársak elkötelezettségének megszerzése és a szálloda céljaival való azonosulás érdekében a vezetésnek hatékony kommunikációs politikát kell megvalósítani. Néhány évtizeddel ezelőtt elegendő volt a munkatársakat információval ellátni ahhoz, hogy a dolgozók elkötelezettségét megszerezzék. Akkoriban az alapelv a következő volt: „Az a dolgozó, aki nem kap információt, nem fog felelősséget vállalni, viszont aki kap információt, nem tudja elkerülni, hogy ne vállaljon felelősséget” J. Carlzon (1998). Az információs társadalomban ez a tétel már elavult. Ma kommunikációt kell létrehozni az emberekkel, ami azt jelenti, hogy folyamatos párbeszéd folyik a vezetés és a munkatársak között. A cég valamennyi dolgozójának bevonása a döntések előkészítésbe és meghozatalába a vezetők feladata.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave