Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Marketing-mix – marketing-akcióterv

„A stratégiák meghatározása után, amely a marketingkoncepció első szintjén történik, következik a második (operatív) szinten azon eszközök kiválasztása és kombinálása, amelyek az adott helyzetben a legjobb feltételeket kínálják a célok eléréséhez. A marketingeszközök kombinációját marketing-mixnek nevezzük. Rendszerint több különböző eszköz összehangolt alkalmazása szükséges ahhoz, hogy hatást lehessen elérni a piacokon.”19

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave