Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Online értékesítés

Az online megjelenés lehetőségeinek kihasználása − mind a keresleti igényeknek való megfelelés, mind a költséghatékony működés következtében − a szállodai versenyképesség növelésének egyik egyre jelentősebb feltétele. Az online értékesítés legnagyobb előnyei közé a vendégek közvetlenül történő elérésének lehetőségei tartoznak: a személyre szabott kommunikáció és szolgáltatások nyújtása. Az interneten keresztül történő értékesítés a következő, további előnyöket hordozza a szállodák számára:

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave