Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Kiegészítő szolgáltatások

A szálloda típusától, a környezettől, a szálloda elérni kívánt vendégkörétől függően számtalan, s állandóan változó, kiegészítő szolgáltatásokat kínálnak a hotelek. Ezek közül a legjellemzőbbek a teljesség igénye nélkül a következők: telefon, business centre, garázs, autómosás, vegytisztító, mosoda, wellness- és gyógyászati kezelések, uszoda, szauna, gőzfürdő, sportolási lehetőségek, sportoktatás, sportfelszerelések és játékok kölcsönzése, gyermekmegőrzés, animáció, játékkaszinó, szervezett programok (kulturális, szórakoztató stb.), transzfer, pénzváltás.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave