Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Az elmúlt évtizedek új vezetési koncepcióinak, elméleteinek kritikai értékelése

Az utóbbi 20-30 évben túl sok, divatos, felkapott vezetési koncepció, elmélet, menedzsment technika került meghirdetésre és bevezetésre. Rangsorolás nélkül csak néhányat említünk meg, mint a Management by Objectives, Management by Vision, Management by Delegation, Change Management, Business Process Reingeneering, Management by Systems, Total Quality Management, Dynamic Information System, Paperless Management, Six Sigma, Collective Assessment Framesystem, Balanced ScoreCard stb.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave