Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


A külső és a vállalaton belüli kapcsolatok

A piaci- és a vendégkapcsolatok folyamatos építése nem csupán a marketingmunkában, értékesítésben tevékenykedő munkatársak felelőssége, hanem a szálloda minden munkatársáé. A marketing tulajdonképpen a kapcsolatokról szól, ugyanis nem elegendő a vendéget megszerezni, meg is kell tartani, dialógust kell teremteni. Ezért értékelődött fel például a direkt marketing szerepe. A törzsvendég-programok is jó lehetőséget kínálnak, hogy folyamatos párbeszéd alakuljon ki a szálloda és a vendégkör között. Természetesen az is komoly figyelmet és munkát igényel, hogy a vendég-adatbázis mindig friss és korrekt legyen.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave