Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Minőség

A minőség nagyon leegyszerűsítve azt jelenti, hogy a szolgáltatásunk megfelel a vendégeink által támasztott követelményeknek, elvárásoknak, azaz elégedettek velünk. Azonban ebből az is következik, hogy a minőség relatív fogalom. Ha elfogadjuk azt a kijelentést, hogy a minőség az, amit a vendég annak tart, ez óriási erőfeszítést és összpontosítást igényel minden munkatárstól, miután az embereknek más és más igényei lehetnek, nagy terhet jelenthet azok teljesítése. Tovább bonyolódik a feladat azáltal, hogy a minőség mindkét elemének a tárgyi, fizikai és az emberi minőség tekintetében is meg kell felelni az elvárásoknak. Egyre inkább az a vélemény alakul ki, hogy a minőség elsősorban a munkatársak személyes minőségétől függ. Beigazolódni látszik Juran, a minőség guruk egyikének a jóslata, amely szerint a XX. század a termelékenység százada volt, és a XXI. század a minőség százada lesz.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave