Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Működési, belső üzemelési folyamatok

  1. Telefonos helyfoglalások hatékonyságának javítása.
  2. A szállodai be-, illetve kijelentkezés hatékonyságának növelése. A folyamat gyorsasága, a számlázás pontossága, a munkatársak kedvessége stb.
  3. A szobák takarítási folyamatának javítása és a hatékonyság növelése.
  4. A F&B költségeinek csökkentése, az árbevétel költséghányadának javítása, az egy felszolgálóra jutó kihordott ételek számának emelése.
  5. A szállodaépület karbantartása, állapotának javítása.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave