Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Ügyfélszolgálati terület

Az ügyfélszolgálat – túllépve a vevő problémáinak utólagos megoldásán – mozgatórugója lehet új termékek kifejlesztésének, akár új értékesítési lehetőségek feltárásának is. Tevékenységi köre részben kitágul, részben az integrált vállalati információs rendszerrel támogatva a leghatékonyabb megoldást tudja kínálni az ügyfeleknek a róluk összegyűjtött információk birtokában, illetve problémáikat az abban leginkább kompetens emberhez tudja továbbítani.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave