Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Humán erőforrás menedzsment

Hosszú távon minden szervezeti változás sikertényezője az alkalmazottak megnyerése: ha a szervezetben dolgozók azonosulni tudnak a megváltozott értékrenddel, akkor ez kihat az ügyfelekkel szemben tanúsított magatartásukra. A szervezeti béklyók feloldása a jogosítványok, felhatalmazások decentralizálásával, döntés-letelepítéssel, laposabb hierarchiával érhető el, mely az egyéni motiváltság növelését, hatékonyabb és gyorsabb munkavégzést eredményez.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave