Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Kiterjesztés

A személyességből adódóan egyre kevésbé szűkíthető le a szolgáltató és a vevő kapcsolata pusztán a szolgáltatás lényegi részére. Így válnak a bankok és biztosító társaságok is egyre inkább sokoldalú pénzügyi szolgáltatókká. Ugyanez igaz a gépkocsi kereskedőkre, akik a finanszírozástól kezdve a karbantartásig és a járművel kapcsolatos mindenféle adminisztratív feladatig felelhetnek. Így a puszta szolgáltatás helyébe a szolgáltatási rendszer lép, amit megvásárolunk a kapcsolatba kerüléskor. Ez a kiterjesztés láthatóan a vevőkapcsolat fontosságának eredménye. Ez a fejlődési folyamat természetesen nagy terheket ró a szolgáltatókra, akiknek rendelkezniük kell mindazokkal az emberi és tudásbeli erőforrásokkal, melyeket a szolgáltatás kiterjesztése megkövetelt. Mindez pedig már stratégiai illetve szervezési és vezetési kérdés. (Ez vezet egyébként sok szolgáltatói együttműködéshez, illetve szövetséghez.)

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave