Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Cameron és Quinn kultúra-típusai

A Handy-féle kultúratipologizálás mellett a Cameron és Quinn (1988) által kidolgozott rendszer a legelterjedtebb. Ennek alapja a szervezeti hatékonyság vizsgálata volt. Azt figyelték meg, hogy az egyes szervezetek milyen alapvető erők mentén alakítják ki kultúrájukat, hogy az megfeleljen a belső, illetve külső környezet által támasztott követelményeknek. Abban azonban erős a hangsúlyeltolódás, hogy melyik irányába akarnak igazán idomulni. Részben ez az osztályozás egyik alapja.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave