Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


A tervezett és a nyújtott szolgáltatás nem esik egybe…

A harmadik rés a szolgáltatás minőségének meghatározása és a szolgáltatás teljesítése közötti eltérésből adódhat. A szolgáltatás minősége sokszor nagyszámú tényező függvénye. A szolgáltatási vállalkozásoknál is a hatékony munkavégzésre törekednek, s ez néha ellentétes lehet a fogyasztók minőségi kielégítésével, a megelégedettségükhöz szükséges időráfordítási követelménnyel. A rést növelheti a dolgozók nem megfelelő képzése, vagy a rossz munkahelyi légkör, az alkalmazottak vállalkozási célokkal való azonosulásának hiánya.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave