Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Szolgáltatás garanciák

A szolgáltatás garanciák nyújtása nagyban javíthatja a fogyasztó szemében szolgáltatásunk minőségét. Különösen igaz ez a feltétel nélküli garanciákra (pl. ”No questions asked guarantee”). A szolgáltatás garanciák többsége költséget jelent a vállalat számára: akár a pénzbeli visszatérítés, akár az újra elvégzett munka költsége. Így a garanciák biztosítása a szervezet minőségi folyamatainak javítására ösztönöz a költségek megtakarítása érdekében.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave