Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


A CRM megközelítései

Az eddigiek alapján egyértelműen felismerhető, hogy az ügyfélkapcsolat kezelés egy lényegében évtizedek óta folyamatosan fejlődő terület, melyben az egyes vállalatvezetők, szakemberek és tanácsadók szerint különböző nagyságú vállalati szegmensek tartoznak bele szervesen és érintőlegesen egyaránt. Mivel eddig nem sikerült egy egységes meghatározást alkotni, célként fogalmazódott meg a különböző mélységű és kiterjedésű definíciók áttekintése és egy átfogó CRM-megközelítés kialakítása. Ehhez szükség volt a már létező felfogások kategorizálására és ezek egyes elemeinek felhasználásával, illetve további részek bevonásával született egy új, a komplexitást célzó definíció. A következő kategóriák különültek el a szakirodalmi kutatás során:

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave