Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Ügyfélérték központú megközelítés

A CRM tehát több mint az ügyfélkapcsolati funkciók automatizálása. Egyre inkább olyan stratégiát jelent, amit a vállalatok arra használnak, hogy ügyfélcentrikus szervezetekké váljanak. A cégek új típusú CRM alkalmazásokat vezetnek be annak érdekében, hogy megváltoztassák az ügyfélkezelési gyakorlatot és javítsák a szervezeti hatékonyságot. A kifinomult CRM megoldások lehetőséget nyújtanak arra, hogy jobban megismerhessék ügyfeleiket, illetve eszköz lehet az ügyféllojalitás megszerzéséhez, amely a leginkább megtérülő. Találkozhatunk több olyan definícióval is (CRM Guru, Atos Origin), melyek az ügyfélérték azonosítást és az ügyfélnyereség maximalizálását állítják a középpontba. Ezek a feladatok valóban fokozottan jelennek meg az ügyfélkapcsolatok rendszerének működtetése során, azonban nem feledkezhetünk el az ezt szolgáló eszközök, tevékenységek, stratégia és egyéb elemek azonosításáról sem.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave