Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Értékesítés növelése, keresztértékesítés (cross-selling)

Amikor egy ügyféllel kapcsolatba kerülünk, az első feladat mindig az, hogy meghatározzuk, az érintett milyen kategóriába sorolható. Ez határozza meg ugyanis a megközelítés típusát. Más magatartást igényel az értékesítő részéről egy nézelődő, potenciális vásárló, mint egy régi, lojális ügyfél. A vevői életciklus fázisai a vállalat és az ügyfél közötti kapcsolat milyenségét mutatják. Ennek alapján az alábbi ügyfélstátuszokat különböztetjük meg:

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave