Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Nagyobb nyereségű termékek értékesítése ugyanannak a vevőnek (up-selling)

Az up-selling célja, hogy a vállalatunknál már ügyfélstátuszú vásárlót rávegyük arra, hogy újra vásároljon egy, a korábbinál magasabb szintű, úgynevezett upgrade terméket. Az up-selling során azt a tényt kell kihasználni, hogy az ügyfél már ismeri a céget és ezáltal tapasztalatokkal rendelkezik róla. Amennyiben ezek pozitívak, akkor jóval könnyebb lesz rábírni egy további termék megvételére, mint egy potenciálisan új vevőt, aki semmilyen kötődéssel nem rendelkezik. Többnyire itt is igaz mindaz, amit az előzőekben a cross-selling körében már tárgyaltunk. Nagyon fontos ebben az esetben a szegmentáció és az ügyfelek mély ismerete, hiszen ez teszi lehetővé, hogy megtaláljuk az ügyfél számára adandó legmegfelelőbb ajánlatot.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave