Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Kérdések

  1. Értékelje, hogy milyen kockázatai és hozadéka volt annak, hogy a szálloda eredeti tulajdonosa egy külső intézmény üzemeltetésébe adta a hotelt!
  2. Vajon mi lehet az oka, hogy a Velece Resort és Spa a kisgyerekekkel érkező családokat választotta célcsoportjának?
  3. Értékelje, hogy a szálloda hogyan próbálja úgy alakítani a szolgáltatásait, hogy azok szervesen illeszkedjenek a célcsoportja jellemzőihez!
  4. Értékelje a szálloda vendégeinek az összetételét!
  5. Foglalja össze, hogy milyen változásokat észlel a fogyasztói magatartás jellemzőiben Magyarországon!
  6. Miként lehet a megváltozott fogyasztói magatartásra felkészülni a Velence Resort and Spa-nál? Milyen változtatásokat javasolna bevezetni?
  7. Miért érzi úgy Sivó Roland, hogy a social media szerepe és hatása az egyik legérzékenyebb kérdés a szállodaiparban? Értékelje, hogy miként lehet ezeket a hatásokat kontrollálni és irányítani!
  8. Amennyiben Ön lenne a szálloda igazgatója, milyen kérdéseket vetne fel a középvezetőkkel való találkozó során?
  9. Ön szerint Bársony Péter a szállodaüzemeltető cég vezetőjeként milyen rövid-, közép- és hosszú távú feladatokat és célokat fogalmaz meg Sivó Roland számára a Velence Resort és Spa-val kapcsolatban? Vajon milyen továbblépési lehetőségei vannak a szállodának?

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave