Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Záró gondolatok

Ezzel vissza is fordult a laptopjához, hiszen Bencének megígérte, hogy küldi a „megbeszélt anyagot”. Ez az anyag egy blogbejegyzés volt. Gyula 2010 óta írt blogot, mely kezdetben élményei megosztására szolgált, azonban rövid idő múlva kiderült, hogy marketing jelentőséggel bír az iroda életében. Immáron nemcsak utazási élményeit, új programok előzetes útbejárásait osztja meg, hanem az utazásszervezési szakma kulisszatitkait is, maga is meglepődött azon, hogy ez milyen érdeklődésre tart számot. Ha a Proko Travel alapításakor valaki azt mondta volna Gyulának, hogy a jövőben online bloggerek fogják befolyásolni az utasokat a döntéseikben, akkor vélhetőleg hitetlenkedett volna. Azt pedig, hogy ő lesz az egyik ezek közül az online bloggerek közül, valószínűleg annyira elképzelhetetlennek tartotta volna, mint az élő videótelefonálást Madagaszkárról Magyarországra. Ezen elmosolyodva begépelte a madagaszkári úti beszámoló utolsó sorait: „Összefoglalva Madagaszkár egy olyan hely, ahol azon sem szabad meglepődni, ha légkondicionáló helyett egy vödör jeges teával kínálnak minket – csak fogadjuk el, a teát öntsük ki, a jeget tekerjük egy törölközőbe, és remekül hűthetjük vele a nyakunkat”. – írta blogjába, és már ment is a fürdőszobába egy törölközőért.

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave