Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Fel a kezekkel vagy lövök!

Enger Dórának nagyon kellett figyelnie, hogy nehogy túllépje a megengedett sebességkorlátot. Szeretett gyorsan vezetni, és ehhez partner volt a Mazda MX-5 kocsija is, amely szinte észrevétlenül gyorsult fel akár 200 km/h sebességre is. Most viszont nagyon máshol jártak a Dóra gondolatai. Egyre azon törte a fejét, hogy vajon milyen ötletet vázoljon fel az édesapjának, aki aznap reggel hívta fel azzal a jó hírrel, hogy beruház egy szálloda létrehozásába, amelyet ő, mint turizmus-vendéglátás szakon frissen végzett diplomás vezethetne. „Csak jutna eszembe valami eredeti ötlet”, gondolta, „amivel bizonyíthatnám a szüleimnek és az összes barátomnak, hogy vérbeli üzletasszony lett belőlem az elmúlt évek során”. Pillanatnyilag azonban úgy érezte, hogy a világon semmi kreatív gondolata nincs. Túl hirtelen, túl váratlanul érte a hír.

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave