Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Az ország

Sri Lanka egyszerre ismeretlen és ismerős ország. Sokan hallottak róla, ám kevesen ismerik. A Magyarország kétharmadát kitevő, 65 000 km2-es szigetország az Indiai óceán területén fekszik, alig 100 km-re India déli partjaitól. Mint egy nagy csepp terül el az óceánban, éghajlata nedves trópusi monszun, az átlagos hőmérséklete 25-30 °C, a csapadék mennyisége 1000-4000 mm területtől függően, északon döntően télen, délen nyáron hullik. A klíma nem kellemetlen, de a nyári, illetve téli esőzések idején nehéz megúszni az elázást. Az ország állatvilága Madagaszkárral mutat rokonságot, amiből a geológusok levonták a következtetést, miszerint valaha együvé tartoztak.

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave