Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Összegzés: az eddig elért eredmények és a jövőbeni tervek

A Nyitott Balaton akció alapvető célja a kezdetekkor az volt, hogy 3-4 év alatt a turisztikai döntéshozók és a potenciális vendégek szemlélete is változzon, a Balatonra ne csupán mint nyári desztinációra gondoljanak. A tapasztalatok alapján ez a cél előbb megvalósult, jelenleg a Magyar Turisztikai Ügynökség is négy évszakos Balatont szerepeltet a hivatalos kommunikációjában. Az akció sikeréhez egyértelműen hozzájárult a SZÉP kártya is, a belföldi turizmus erősödésének haszonélvezői között találjuk a Nyitott Balaton akcióhoz csatlakozott szolgáltatókat.

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave