Törőcsik Mária

Self-marketing

Személy és marketing kapcsolatok


Az endorsement tervezése, hírességválasztási modellek

Miután a híresség szerepeltetése a kommunikációban plusz kiadásokkal, energiabefektetéssel jár, ezért nem véletlen, hogy gyakran végeznek kutatásokat a megfelelő híresség kiválasztására, hogy azt a kívánt hatást tudják elérni szerepeltetésével, amit elhatároztak (Pringle–Binet, 2005). Vannak esetek, amikor több híresség megjelenítésével tesztelik a fogyasztók körében a hatást, ez akár még filmek, sorozatok szereplőinek kiválasztásakor is megtörténhet. Ahogyan a 4. fejezetben kifejtettük, működnek a hírességekkel kapcsolatos kutatások, amikből a híresség ismertségét, vonzerejét követhetjük (Sonwalkar et al., 2011). Egyik legfontosabb mutatója ezeknek a rangsoroknak az, hogy az adott hírességnek milyen rajongói, követői tábora van, hány embert lehet elérni alkalmazásával.

Self-marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 149 3

Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is.

Különös erénye a kötetnek, hogy témája nem csak a marketing szakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom minden korosztályt képes megszólítani.

Veres Zoltán

egyetemi tanár

Pannon Egyetem

Azoknak ajánlom a könyvemet, akik tudni akarják, milyen szálak szövődtek mára a személyek és a marketing között, és látni akarják a kapcsolódások működését.

Egyre gyakrabban érzékeljük a személyekre irányuló profi marketingmunkát, tapasztaljuk ennek erejét. Ezért tárgyalom a személymenedzselést; az arcpiacot, ami a cserélhető teljesítményű emberek piaca; az endorszálást, a híres emberek és márkák együttműködését; az Employer és Employee marketing összefüggéseit; a paraszociális kapcsolatokat, amik egy személy és egy karakter között jönnek létre.

Azoknak is ajánlom a könyvemet, akik döntési helyzetben vannak, vagy éppen egy életszakaszuk mérlegét akarják elkészíteni, amihez segítségnek a marketing gondolati struktúráját kínálom. Azoknak, akik ön-azonosan és hosszú távon akarják értékesebbé tenni magukat.

Tudom, hogy a témafelvetésem megoszthatja az olvasókat, de örülök azoknak, akik érdeklődéssel veszik kézbe a könyvet, abban bízva, hogy inspiráló, vagy akár vitára késztető gondolatokat kapnak.

a Szerző

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-self-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave