Vecsenyi János

Kisvállalkozások indítása és működtetése


A vállalkozás piacra lépése

Minden, ami eddig történt a vállalkozás előkészítése során csak akkor ér célt, ha a terméket vagy szolgáltatást sikerül eladni, az első bevételt megszerezni, majd folyamatosan árbevételre szert tenni.

Kisvállalkozások indítása és működtetése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 225 4

Az új vállalkozások jelentik egy gazdaság növekedésének alapjait. A már működő mikro-, kis- és középvállalkozások eredményessége és hatékonysága határozza meg egy ország gazdasági teljesítményét.

Vecsenyi János A kisvállalkozások indítása és működtetése című könyve egyaránt szól azoknak, akik új vállalkozásokat akarnak létrehozni és azoknak, akik meglévő vállalkozásukat akarják fejleszteni, még jobbá tenni.

Szól ez a könyv azoknak az egyetemi hallgatóknak is, akik szeretnék megismerni a vállalkozások világát, a vállalkozók gondolkodását és azokat az elveket és módszereket, amelyek jelentős szerepet játszanak új vállalkozások indításában, a meglévők menedzselésében.

A könyvet sok vállalkozás és vállalkozó tanulságos története színesíti és magyarázza.

A szerző, Vecsenyi János, a Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanáraként a 90-es évek elejétől tanulmányozza és tanítja a vállalkozási ismereteket. E témakörben az első könyve 1990-ben jelent meg Vállalkozási szervezetek és stratégiák címmel. Ezt követte a Vállalkozás az ötlettől az újrakezdésig című könyve 2002-ben, majd 2009-ben a több kiadást is megért jelenlegi könyve A kisvállalkozások indítása és működtetése, amely mostantól digitális változatban is elérhető.

Hivatkozás: https://mersz.hu/vecsenyi-kisvallalkozasok-inditasa-es-mukodtetese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave