Vörös József

Termelés- és szolgáltatásmenedzsment

Átdolgozott kiadás


A TQM statisztikai eszközei

A 6.11. ábrából következően a TQM ugyanúgy használja a minőségellenőrzés módszereit, mint a TQM-et megelőző minőségirányítási eljárások. A folyamatos jobbra törekvés jegyében olyan módszerek játszanak fontos szerepet, melyek a megtörtént eseményekből vonnak le következtetéseket, majd adnak útmutatást a fejlesztési irányok kijelöléséhez. A következőkben felsorolandó módszerek közös jegye, hogy a termelési folyamattal kapcsolatban adatokat gyűjtenek először, majd a vizsgálandó cél szerint analizálják azokat.

Termelés- és szolgáltatásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 216 2

A termelési stratégia és az ellátási lánc napi működésének optimalizálása alapvetően befolyásolja a vállalat nyereségességét. Mindkettő olyan feladatot jelent, mely a régióban a legtöbb helyen gyerekcipőben jár. A könyv abban segíti a mai termelésirányításért felelős generációt, hogy versenyelőnnyel járó tudást szerezzen.

Dr. Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója

Egy termelő vagy szolgáltató rendszer sikeres működéséhez nélkülözhetetlen a termékelőállítás és szolgáltatásnyújtás rendszerének ismerete. Olyan magyar nyelvű szakkönyv, amely átfogóan, a terület ismeretéhez nélkülözhetetlen kvantitatív alapokkal is tárgyalná a témakört, ez idáig nem állt az olvasók rendelkezésére. Vörös József könyve most e hiányt pótolja.

Dr. Koltai Tamás egyetemi tanár, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék

Jelen kiadás a 2010-ben megjelent mű átdolgozása.

Hivatkozás: https://mersz.hu/voros-termeles-es-szolgaltatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave